קבוצת תמיכה מחפשת בעלי עסקים – Business Networking

Business Networking – קבוצת תמיכה לבעלי עסקים המתמודדים עם המצב במשק מחפשת רישות עסקית (שיווק מפה לאוזן / קבוצות עסקיות / הפניות עסקיות / חיבורים עסקיים / נטוורקיטנג עסקי). מדובר באופנה חדשה…

קבוצת תמיכה לבעלי עסקים המתמודדים עם המצב במשק מחפשת רישות עסקית. מדובר באופנה חדשה – קבוצת תמיכה ורשות עסקית לבעלי עסקים המתמודדים עם המצב במשק. חברי קבוצות להעברת הזדמנויות עסקיות, נפגשים השכם בבוקר ומנסים לעזור זה לזה, מעבירים ביניהם לקוחות והצעות עבודה ומציגים פרויקטים פוטנציאליים. כיום פועלות בארץ לא מעט ארגונים לרישות עסקית, וארגונים נוספים נמצאים בהקמה.

מועדון ארוחת בוקר

מועדון ארוחת בוקר – הגורו העולמי של BNI הוא ד"ר יוון מיזנר מארה"ב, יועץ עסקי. מיזנר היה במצב כלכלי קשה כשהקים את הארגון ב-1985. הסיפור הוא כי לגמרי במקרה הוא הפגיש כמה חברים, וראה כי טוב. קראו לזה "מועדון ארוחת בוקר". כשכל חבר מזרים עבודות לרעהו. אחד החברים עבר למדינה אחרת, וביקש לפתוח שם סניף. במהרה הפכה היוזמה  לרשת עולמית מצליחה. מייזנר עשה מיליונים ופרסם מספר רב של ספרים וקלטות בנושאי ניהול. כולל רב המכר "שיווקי מפה לאוזן". לדבריו הערך הבסיסי יותר בארגון הוא "הנותן מקבל" אם אתם מזרימים עסקים לאחרים, הם יתנו לכם עסקים בתמורה. אומר מייזנר, "הדבר החשוב ביותר שלמדתי תוך יצירת הארגון, הוא שפיתוח קשרים עסקיים זו יותר חקלאות מאשר ציד. זו עבודה של זריעה השקיה וטיפוח יחסים עם אנשי עסקים מקצועיים. כשבסופו של דבר קוצרים את ההפניות את ההפניות העסקיות".

חבר ממליץ על חבר

חבר ממליץ על חבר – ועדת חברים בוחנת את המצטרפים החדשים, שצריכים להביא המלצות ולהפגין מקצועיות ורצינות בתחום עיסוקם. כמו כן, הם מתחייבים להשתתפות פעילה לאורך כל השנה. כל אחד בקבוצה משמש שליח של האחר ויש תחושה עזה של משפחתיות וקשר אישי לבעלי מקצוע, המתכנסים יחד פעם בשבוע. בכל קבוצה של יכול להשתתף רק חבר אחד מכל מקצוע. אנשים מצטרפים כדי להגדיל את העסקים שלהם. מתפתחים קשרים בין אנשי העסקים, אנשים שמבינים מהו עסק ופותחים את מעגל העסקים שלהם לחברי הקבוצה. בעל עסק המצטרף לקבוצה מגייס למעשה קבוצת אנשי מכירות. כל חברי הקבוצה נושאים את כרטיסי הביקור שלהם לכל מקום אליו הם הולכים. בכל מפגש מעבירים ביניהם  החברים הפניות עסקיות.

מגדילים את מאגר הלקוחות – בעזרת Business Networking

מגדילים את מאגר הלקוחות – בעסק ממוצע יש מאגר של כ- 700 איש (לקוחות, ספקים קבלני משנה וכו'). אם מכפילים זאת במספר חברי הקבוצה, הרי שכל אחד מהם נחשף לאלפי קליינטים פוטנציאליים. "זו הזדמנות שלנו להיות בסביבה עסקית מעבר לתחום ההתמחות שלנו", אומרים בעלי עסקים ומוסיפים: "אנו  בסך הכל מתמקדים בתחום המצומצם שלנו, ואין לנו זמן וכוח לפרוץ לתחומים אחרים. כאן יש קבוצת תמיכה שנותנת לנו אפשרות כזו". עוד מוסיפים עלי העסקים: "אנו מסתכלים על הדברים בצורה חיובית. נפגשם עם אנשים ולא יושבים באפס מעשה וחושבים על המיתון. מיסודו, המפגש הזה מקנה מודעות לכך שצריך לעשות משהו כדי לפרוץ את הגבולות".

כללי ההצלחה של – Business Networking

אחת הנוסחאות להצלחה בארגון היא מעגלי הקשר, מעגלים מקצועיים שבדרך כלל מפנים עסקים אחד לשני: כמו עורכי דין, רואה חשבון, יועץ עסקי, ובנקאי. מעגל קשר אחר לדוגמא – שירות קייטרינג, בעל חנות פרחים, צלם וסוכן נסיעות, החברים מתבקשים לחשוב מי מתאים למעגל הקשר שלהם, ולהזמינו לקבוצה.

בררו למי הולך הכסף שלכם. למי אתם משלמים על שירותים ומוצרים. הזמינו אותם למפגש על מנת ליצור הדדיות בקשר העסקי.

חברי הקבוצה לוקחים אתם מספר עותקים מכרטיסי הביקור של חברי הסניף שלהם לכל מקום שאליו הם הולכים, ומפיצים אותו כאילו היה שלהם.

במהלך פגישה בקבוצה מומלץ לחברים להתנהג כמארחים, ולא כאורחים. לארח מבקרים גם אחרי שעות המפגש, להביא לכל מפגש עלונים, דוגמאות, דפי מידע וכדומה.

אולי יעניין אותך גם :

ניהול שיווק ומכירות

ייעוץ שיווקי לעסקים

תוכנית שיווקית – ייעוץ עסקי שיווקי

ניהול יצירתיות וצמיחה – הגדלת מכירות ורווחיות באמצעות חדשנות

הקמה ושיפור מערכי מכירות

0 תגובות

השאירו תגובה

מעוניין להצטרף לדיון?
תרגיש חופשי להשתתף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.