האינטרנט הוא המקום היחיד בו ניתן להתחרות בפירמות הגדולות בגישה לקהל היעד

שיווק אינטרנט – תן לאצבעות ללכת במקומך"… נשמע מוכר ? בעידן האינטרנט "תן לעכבר של הלקוח ללכת במקומך". היום השאלה אינה אם צריך אתר באינטרנט, אלא איזה סוג של אתר צריך.

האינטרנט הנו המקום היחיד בו ניתן להתחרות בפירמות גדולות, בגישה לקהל היעד. הגדרה נכונה של מבנה ופונקציונאליות האתר, כמו גם התפוקות הנדרשות ממנו יביאו לניצול אפקטיבי ויהפכו את האתר למכפיל כוח בתמהיל

השיווק והפרסום של הפירמה.

יתרונותיהם של הפרסום והשיווק באינטרנט:

  • נגישות קלה ונוחה מכל מקום ובכל שעה.
  • עלויות פרסום נמוכות למידע רב ומגוון כולל תמונות, מצגות וקטלוגים.
  • שימוש באפקטים גראפיים המושכים את הגולש לתכניי האתר.
  • עדכון תוכן מהיר, פשוט ובזמן אמיתי.
  • אפשרות ליצירת דו שיח עם הלקוח ועם לקוחות פוטנציאלים.
  • חיזוק הקשר בין קהל הלקוחות לבין העסק.
  • לעזור בשכנוע הקהלים השונים ליצור קשר עם העסק.
  • נגישות לפלחי שוק מסוימים ע"פ קריטריונים המוגדרים מראש.
  • להוות חלון ראוה דינאמי ושיווקי לקידום העסק ומכירת שירותיו.
  • חיסכון משאבים תוך הצגה של מידע חיוני הניתן כהיום באמצעות הטלפון.

טיפים לשיווק יעיל באינטרנט:

  • פרסום האתר בצורה הנכונה באמצעי המדיה השונים.
  • אתר פשוט, בעל מסרים קצרים וקולעים.
  • בחירת שם דומיין קצר וקליט.
  • רישום נכון, עם מגוון מילות מפתח במנועי החיפוש השונים.
  • מיקום האתר ב"עולם הווירטואלי" בצמתי התעבורה המרכזיים.

אולי יעניין אותך גם :

ייעוץ שיווקי לעסקים

אסטרטגיה שיווקית תדמיתית

תוכנית שיווקית

ניהול שיווק ומכירות

הידעתם כי מדיה חברתית – הינה ערוץ שיווק עוקף גוגל בכמות הגולשים

0 תגובות

השאירו תגובה

מעוניין להצטרף לדיון?
תרגיש חופשי להשתתף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.