אל תטעו בשם הלקוח

קשר אישי לקוח – אחת הטעויות הנפוצות בקרב אנשי המכירות היא הגייה לא נכונה של שם הלקוח בו הם מטפלים. לקוח שטועים בשמו מרגיש שמזלזלים בו והדבר יוצר מחסום בהמשך תהליך המכירה.

כאשר פוגשים לקוח ולא בטוחים בשמו או כיצד מבטאים את השם, עדיף לשאול אותו כיצד מבטאים נכון את השם ולא לנסות לטעות. קשר אישי לקוח – בעת כתיבת מכתב, יש להקפיד שהשם מאוית נכון במכתב וכן על המעטפה. הדגש על הפרטים
הקטנים, הוא שעושה את ההבדל ביניכם לבין המתחרים.
אולי יעניין אותך גם :

ייעוץ שיווקי לעסקים

טלמרקטינג, טלמיטינג, טלקולקטינג

הגדלת פעילות עסקית – באמצעות טלמרקטינג

ש.י.א – שיפור יכולת אישית

כיצד לגרום להם לענות לשיחה?

מתאם שיווק הגדרת תפקיד

מצוינות בשירות ומכירות – זה לא סנדוויץ'… זה מצה!

איכות השירות – האם השירות שלכם שירות איכותי או נופל על הפנים?

0 תגובות

השאירו תגובה

מעוניין להצטרף לדיון?
תרגיש חופשי להשתתף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.