כיצד לגרום להם לענות לשיחה?

ניהול שיחה – ידוע שאחת המשימות החשובות ביותר של איש מכירות זה לקבל את זמן האוויר של הצד השני. הפער בין רצוננו  ליכולתנו להגיע לאדם מסוים עמו אנחנו מעוניינים לשוחח הוא גדול למדי…

בעיקר ככל שנעלה בסולם ההיררכיה של הארגון אליו פנינו. במקרים רבים  השיחה נעצרת אצל המזכירה והיא תמנע מאתנו את הגישה אליו ואת האפשרות למכור לו או לתאם עמו פגישת היכרות.

ניהול שיחה – ישנם אופנים מסוימים הנהוגים בידי אלופי מכירות, לפתיחת הדלת או קבלת תשומת הלב. הרעיון הוא לעבוד "הפוך על הפוך" ולגרום לצד השני להיות נכון ומעוניין לשמוע. להלן שלוש שיטות שמומלץ לנסות: להציע

הצעה שקשה לצד השני לסרב לשמוע. בעצם הרעיון הוא להוריד את מסך החששות מהליך המכירה הפורמאלי של הצעת המכירה ולפנות לחוש הסקרנות של הצד השני. לפנות לצד השני דרך גורם ממליץ. כאשר אנו פונים למישהו

ומציינים מכר או ממליץ  טוב שהמליץ לנו לפנות, קשה לצד שמנגד לסרב לענות לשיחה או להחזיר לנו טלפון. שיטה שלישית שאולי הכי פחות מנוצלת אך יכולה להיות מאוד יעילה לאנשי מכירות שטח. השיטה בעצם פועלת על

הרעיון של יצירת הסכמה סמויה לפגישה בדרך של אי התנגדות. כל השיטות המצוינות לעיל הן כלים טובים לשיפור יכולתנו להגיע לצד השני, לעיתים זה עובד ולעיתים זה לא עובד, אבל ברור שככל שנתאמן עליהם יותר כך הצלחתנו

תגדל. בהצלחה !

אולי יעניין אותך גם :

ייעוץ שיווקי לעסקים

טלמרקטינג, טלמיטינג, טלקולקטינג

שירות לקוחות אשראי לקוחות וגביה

מערכת ניהול קשרי לקוחות CRM

פרסום קולי – צליל המתנה עסקי

0 תגובות

השאירו תגובה

מעוניין להצטרף לדיון?
תרגיש חופשי להשתתף!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.