אל תטעו בשם הלקוח
קשר אישי לקוח – אחת הטעויות הנפוצות בקרב אנשי המכירות היא הגייה לא נכונה של שם הלקוח בו הם מטפלים. לקוח שטועים בשמו מרגיש שמזלזלים בו והדבר יוצר מחסום בהמשך תהליך המכירה.
כאשר פוגשים לקוח ולא בטוחים בשמו או כיצד מבטאים את השם, עדיף לשאול אותו כיצד מבטאים נכון את השם ולא לנסות לטעות. קשר אישי לקוח – בעת כתיבת מכתב, יש להקפיד שהשם מאוית נכון במכתב וכן על המעטפה. הדגש על הפרטים
הקטנים, הוא שעושה את ההבדל ביניכם לבין המתחרים.
אולי יעניין אותך גם :
טלמרקטינג, טלמיטינג, טלקולקטינג
הגדלת פעילות עסקית – באמצעות טלמרקטינג
מצוינות בשירות ומכירות – זה לא סנדוויץ'… זה מצה!
איכות השירות – האם השירות שלכם שירות איכותי או נופל על הפנים?
השאירו תגובה
מעוניין להצטרף לדיון?תרגיש חופשי להשתתף!