כיצד להחזיר לקוח אבוד?

לקוח לא פעיל

לקוח פעיל – אפשר להחזיר לקוח מאוכזב אם מבקשים להיפגש איתו, וללמוד מטעויות העבר – שווה לנסות. לקוחות חושבים שקיבלו יחס גרוע מהעסק שלכם יסרבו לפגוש אתכם שוב – ובצדק מבחינתם. אולם אפשר גם לשקם את היחסים. נסו לשכוח שבאתם למכור להם, והתרכזו בניסיון ללמוד מהטעויות שהעסק שלכם ביצע בעבר.

לקוחות נוטשים

התקשרו ללקוחות שנטשו, ואמרו להם כי אתם רוצים לפגוש אותם כדי ללמוד מה לא עשיתם טוב בעבר, וכדי למנוע מלקוחות אחרים לקבל את אותו טיפול, שיגרום להם לרגשות שליליים. הסבירו ללקוח כי אינכם באים למכור לו אלא ללמוד, ואל תסטו מכך כשהלקוח מסכים להיפגש עמכם.

במקרים רבים, השיחה תוביל למכירה ביוזמת הלקוח, אבל גם אם לא, זכרו כי הפגישה הזו פותחת לכם דלת לקשרים עתידיים עמו, וגם מלמדת אתכם דבר או שניים, שיסעו לכם לשמור על לקוחות מרוצים.

אולי מעניין אותך גם :

ייעוץ שיווקי לעסקים

הקמה ושיפור מערכי מכירה

מערכים טלפונים למכירה ושירות

מצוינות בשירות

אל תמכור בכוח

מצוינות בשירות ומכירות – זה לא סנדוויץ' זו מצה!

תקשורת עם הלקוחות שלך או פוטנציאליים עבורך

שימור לקוחות – לקוחות למה אנחנו מאבדים אותם?

למה צריך אמנת שירות?